مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-16اجتماعي

تصمیم گیری درباره معدن طلای اندریان منوط به بررسی های دقیق است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه موضوع آلودگی زیست محیطی معدن طلای اندریان واقع در شهرستان ورزقان را به دقت بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد موقری روز پنج شنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت این معدن، افزود: دادگستری استان در حال جمع بندی گزارش های کارشناسان در رابطه با آلودگی معدن طلای اندریان است و پس از مشخص شدن زوایای مختلف موضوع و تحلیل تمامی زوایای مساله تصمیمات بعدی را اتخاذ خواهد کرد.

وی اظهار داشت: بر اساس دستور ریاست دادگستری کل آذربایجان شرقی مبنی بر بررسی دلایل تلف شدن تعدادی از گوسفندان روستاهای اطراف، به همراه مدیر کل حفاظت محیط زیست و تیم کارشناسی دانشگاهی در محل حاضر شده و موضوع تحت بررسی است.

موقری ادامه داد: بررسی های لازم توسط ادارات کل محیط زیست و دامپزشکی استان انجام شده و در حال جمع بندی است که پس از مشخص شدن زوایای موضوع تصمیمات بعدی و مقتضی اتخاذ می شود.

وی با اشاره به حساسیت ویژه مجموعه دستگاه قضایی استان به مقوله های زیست محیطی، یادآور شد: بر این اساس اجازه هیچ گونه تجاوز و بروز تعارض نسبت به موضوعات محیط زیستی و به خطر افتادن زندگی مردم به بهانه توسعه اقتصادی را نخواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری درباره معدن طلای اندریان منوط به بررسی های دقیق است

تصمیم گیری درباره معدن طلای اندریان منوط به بررسی های دقیق است