مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-16سياسي

رزمایش کمک مومنانه در کرمان آغاز شد


سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: این رزمایش با تشکیل قرارگاه امام حسن(ع) در کشور و با رمز یا صاحب الزمان(عج) در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رزمایش با محوریت مسجد آغاز شده است تصریح کرد: رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا که دچار عقب افتادگی مالی و دچار مشکلات جدی شده اند و به صحنه آوردن کمکهای مردمی هدف این رزمایش است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: شناسایی افراد نیازمند برای ما خیلی مهم است اینکه در هر محله این افراد مشخص باشند و مسجد هر محله محور این کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: پایگاه های بسیج نیز باید در مسجد این کمک مومنانه را انجام بدهند و تمام ظرفیت های بسیج و سپاه، گردان های بیت المقدس، عاشورا، کوثر، امام حسین(ع) و امام علی(ع) را پای کار آوردیم.

سردار معروفی بیان کرد: در این رزمایش هرچه در شهرستان و محله جمع آوری می شود در همان منطقه توزیع می شود و با کمک کمیته امداد سفره مهربانی با همکاری بسیج در سطح استان برگزار می شود اما این سفره مهربانی همانند سال های گذشته نخواهد بود و به جای توزیع در خیابان ها، غذا را به درب منازل نیازمندان خواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه در کرمان آغاز شد

رزمایش کمک مومنانه در کرمان آغاز شد