مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-16اقتصادي

هوشمندسازی و قرائت کنتور برق از راه دور10هزار مشترک برق در زنجان


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، گفت: امسال هوشمندسازی و قرائت از راه دور مشترکان را به تعداد 10 هزار مشترک برنامه ریزی کرده ایم.

- علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: هوشمندسازی و قرائت از راه دور مشترکان را به تعداد 10 هزار مشترک برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم در این راستا و در بخش صنعت و کشاورزی نیز این امکان را برای قرائت آنلاین مصرف این بخش فراهم کنیم که این مهم به مدیریت مصرف برق کمک کرده و از همه مهم تر مدیریت انرژی از سوی مشترکان اعمال می شود.

وی اظهار کرد: همچنین برای کاهش تلفات انرژی، امسال نیز همانند سنوات گذشته برنامه هایی را در دستور کار قرار داده ایم که در این راستا تلاش می کنیم سیم های لخت شبکه هوایی را در مناطق روستایی و حاشیه شهرها به کابل های خودنگه دار تبدیل کنیم که این موضوع باعث جلوگیری از سرقت انرژی و تاسیسات شبکه شده و علاوه بر این در پایداری شبکه و نیز کاهش تلفات انرژی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اعمال تخفیف به واحدهای تولیدی و صنعتی در استان، ادامه داد: بر اساس مصوبات وزارت نیرو، بحث تخفیف ریالی نمی تواند جزو برنامه های این شرکت باشد اما با توجه به همکاری هایی که صنایع در تابستان سال گذشته با این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی و قرائت کنتور برق از راه دور10هزار مشترک برق در زنجان

هوشمندسازی و قرائت کنتور برق از راه دور10هزار مشترک برق در زنجان