مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-16ورزشي

برخی گلایه های کیهانی را قبول دارم


رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه، اعلام مثبت شدن تست دوپینگ حسین کیهانی را تلخ ترین اتفاق سال 1398 دوومیدانی کرمانشاه دانست و گفت: هنوز پیگیری ها برای کاهش محرومیت حسین کیهانی ادامه دارد.

- احمد روشن زاده در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه دوومیدانی کرمانشاه سال گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت، اظهار کرد: در این سال تعدادی از ورزشکاران کرمانشاهی به عضویت تیم های ملی درآمدند و از سوی دیگر در رقابت های مختلف کشور هم ورزشکارانمان خوش درخشیدند که این ها اتفاقات مثبتی برای دوومیدانی ما بود.

وی از مثبت شدن تست دوپینگ حسین کیهانی در این سال هم یاد کرد و گفت: این حادثه تلخ ترین اتفاق دوومیدانی کرمانشاه در سال 1398 بود.

رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه تصریح کرد: حسین کیهانی یکی از با اخلاق ترین و با روحیه ترین ورزشکاران دوومیدانی ایران است که با شناخت چندساله ای که از او دارم، می دانم ورزش کاری نیست که بخواهد دوپینگ کند.

وی اضافه کرد: حسین کیهانی هم بارها اعلام کرده که این اتفاق یک پاپوش بود، برای همین مسئولین فدراسیون هم هنوز پیگیر پرونده او هستند.

روشن زاده به انتقادهایی که حسین کیهانی از مسئولین فدراسیون به دلیل عدم پیگیری پرونده اش داشت هم اشاره کرد و گفت: می دانم که مسئولین فدراسیون تا پیش از شیوع کرونا پیگیر پرونده حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی گلایه های کیهانی را قبول دارم

برخی گلایه های کیهانی را قبول دارم