مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 05:262020-04-16پزشكي

شمارش معکوس برای استفاده از نانودارو برای درمان کرونا


مدیرعامل شرکت بسپار یاخته نو ترکیب گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی، انتظار است داروی مورد نظر با راندمان 99 درصد بتواند کرونا را برای همیشه از بدن مبتلا به این ویروس خارج و عقیم سازی ویروس و سرکوب آنی آن را به همراه داشته باشد.

- مهدی خزاعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ساخت دارویی برای بیماران مبتلا به کرونا (کوید19) اظهار داشت: داروی نانوکامپوزیت ژنتیکی که تیم تحقیقاتی ما طراحی کرده، حدود 6 ماه بر روی آن کار شده و در واقع بر اساس سابقه مطالعاتی ما بر روی ویروس آنفلوآنزا بوده است.

عضو اسبق هیأت علمی دانشگاه اصفهان با بیان این که شیوع آنفلوآنزا سال قبل در کشور بیشتر شد و ما تخمین زدیم که این بیماری می تواند در ایران بصورت اپیدمی شود، اما بیماری با شدت کم و به صورت تیپ کرونا شیوع یافت، افزود: با توجه به اینکه آنفلوآنزا دارای کلاس های متفاوتی مانند N9،N1،N2  با درجه متفاوت کشندگی بخصوص در تایپ H1N9  است، بر این باور بودیم که کلاس های کشنده آن در کشور توسعه پیدا می کند، اما این مسأله اتفاق نیافتاد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در چین گفت: با توجه به سابقه ای که در آنفلوآنزا داشتیم و نتایج خوبی که بر روی موش گرفته بودیم، تصمیم گرفتیم آن را برای کرونا تعمیم دهیم، بنابراین طراحی آن انجام و هزینه ریالی بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای استفاده از نانودارو برای درمان کرونا

شمارش معکوس برای استفاده از نانودارو برای درمان کرونا