مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-15حوادث

دختربچه شاندیزی برای نجات جان گوسفند، جان خود را از دست داد


مسوول آتش نشانی شاندیز از فوت دختربچه 9 ساله در روستای فرح آباد این شهرستان به علت نجات جان گوسفند از استخر آب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز به نقل از آتش نشانی شاندیز، جواد جواهری بیان کرد: طی عملیاتی که در ساعت 15 بعد از ظهر امروز 27 فروردین انجام شد، جسد دختربچه 9 ساله ای که به علت سقوط در استخری باعمق 3 متر در جاده سوران روستای فرح آباد شاندیز فوت شده بود بعد از 2 ساعت جست وجو پیدا شد.

وی گفت: این اتفاق زمانی رخ داد که دختربچه مشغول بازی با یک گوسفند بود و پدرش که چوپان بوده در پایین تر مشغول چرای گوسفندان بوده است.

  مسوول آتش نشانی شاندیز افزود: هنگام بازی، گوسفند به داخل استخری با عمق 3 متری که در همان حوالی بوده سقوط می کند و دختربچه نیز برای نجات جان گوسفند به داخل استخر می رود، ولی به دلیل آنکه آب استخر برای شست وشوی احشام و گوسفندان استفاده می شد کدر بوده، آب آن نیز از شفافیت و زلالی برخوردار نبوده، تشخیص عمق درست استخر برای دختربچه مشخص نبوده و او برای نجات جان گوسفند داخل استخر می رود و به علت خفگی در آب فوت می شود.

جواهری ادامه داد: به دلیل عمق و مساحت زیاد استخر، تیم عملیاتی آتش نشانی از بیل مکانیکی برای کانال کشی استفاده کرد و بعد از هدایت آب به زمین های مجاور، پس از 2 ساعت و نیم عملیات جستجو، جسد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختربچه شاندیزی برای نجات جان گوسفند، جان خود را از دست داد

دختربچه شاندیزی برای نجات جان گوسفند، جان خود را از دست داد