مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 16:052020-04-15سياسي

معاون فرماندار: با برگزار کنندگان مراسم ترحیم و ازدواج در ایذه برخورد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا خداداد کردی روز چهارشنبه در نشست شورای سلامت ایذه با انتقاد از عدم همکاری مردم برای کنترل شیوع کرونا اظهار داشت: متاسفانه 90 درصد مردم همکاری لازم را ندارند و نسبت به خطر ویروس کرونا بی تفاوت هستند.

وی با بیان اینکه نباید برخی افراد با عدم توجه به نکات ایمنی و بهداشتی با انتقال کرونا زندگی مردم را با مشکل مواجه کنند گفت: در شرایطی که کرونا در ایذه تعداد زیادی را مبتلا کرده است معلوم نیست که چرا افراد اصرار به برگزاری مراسم ترحیم و عروسی دارند.

وی با اشاره به اینکه کنترل بیماری کرونا در این شهرستان نیازمند همکاری همه افراد است گفت: در شرایط فعلی افراد نباید به پارک و بازار بروند.

معاون سیاسی فرمانداری ایذه افزود: وقتی می دانیم که شرایط برای عیادت پدر و مادر مهیا نیست چرا حاضریم جان آنها را به خطر بیندازیم و به عیادت انها می رویم.

وی گفت : نماز جماعت که از مستحبات موکد است بیش از یکماه است که در سراسر کشور تعطیل شده است چرا که مسیولان حفظ جان مردم برایشان مهم بوده است اما هنوز برخی افراد در ایذه به دید و بازدید و عیادت از بیماران مشغول هستند.

کردی تخطی از مصوبات شورای سلامت را جرم تلقی کرد و بیان داشت: ادارات شهرستان موظف هستند که نسبت به انجام تمامی دستورالعملهای ابلاغ شده مانند ضدعفونی و گندزدایی مداوم ادارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار: با برگزار کنندگان مراسم ترحیم و ازدواج در ایذه برخورد می شود

معاون فرماندار: با برگزار کنندگان مراسم ترحیم و ازدواج در ایذه برخورد می شود