مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-15اقتصادي

تکمیل مینی وُرد و بام ملایر اولویت شهرداری


معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز چهارشنبه در بازدید از طرح های شهرداری اظهار داشت: این طرح های نیمه کاره باید طبق اولویت تکمیل و هر چه سریعتر مورد بهره برداری قرار گیرد.

قدرت الله ولدی افزود: اعتباری که برای هر طرح مشخص شده، باید در همان حوزه هزینه شود.

وی با اشاره به فعالیت و مشارکت خوب شهرداری ملایر در زمینه های مختلف بیان کرد: سال گذشته در کمیته برنامه ریزی شهرستان حدود 14 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی شهرداری اختصاص داده شد.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: طرح های عمرانی بزرگی همچون مینی ورد و بام ملایر در شهر وجود دارد که در صورت تکمیل در حوزه گردشگری بی نظیر است.

ولدی با بیان اینکه سال گذشته جلسه های متعددی با اعضای شورای اسلامی و شهرداری ملایر داشتیم و اولویت های کاری شهر مشخص شد گفت: انتظار می رود این طرح ها در برنامه زمان بندی شده به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: به دلیل تقاضای اهالی منطقه پشت ناسیونال ملایر و بازدید از این منطقه، یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای ادامه پوشش کانال جمع آوری آبهای سطحی این منطقه اختصاص یافت.

فرماندار ویژه ملایر افزود: دغدغه همه مدیران باید توسعه روز افزون شهرستان باشد و برای این کار تلاش شبانه روزی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مینی وُرد و بام ملایر اولویت شهرداری

تکمیل مینی وُرد و بام ملایر اولویت شهرداری