مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 12:452020-04-15سياسي

ظریف: نیازی به خدمات پزشکان بدون مرز نداشتیم


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در توضیح نشست عصر امروز این کمیسیون به نقل از محمد جود ظریف گفت: تلاش و پیشرفت های خوبی در آزادسازی پول های جمهوری اسلامی صورت گرفته که به سرانجام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز (چهارشنبه 27 فروردین) با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد.

  سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه امروز این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور وزیر خارجه برگزار شد، در ابتدا ذوالنور رییس کمیسیون با اشاره به اهمیت مسائل حوزه سیاست خارجی در شرایط فعلی بیان کرد که مسائلی همچون موضوع عراق، تحریم ها و خصومت آمریکایی ها و تاثیر کرونا بر مسائل سیاست خارجی باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در توضیح صحبت های وزیر خارجه گفت: ظریف با اشاره به این موضوع که کرونا تحولات عمیقی را در سطح بین المللی ایجاد کرده که در حال حاضر قابل ارزیابی دقیق نیست بیان داشت اینکه چه مسائلی در آینده برای کشورها رقم بخورد سوال مهمی است، ما در وزارت امور خارجه این موضوع را دقیق بررسی و رصد می کنیم.

این فرایند نیازمند مطالعه دقیق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: نیازی به خدمات پزشکان بدون مرز نداشتیم

ظریف: نیازی به خدمات پزشکان بدون مرز نداشتیم