مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 10:402020-04-15بين الملل

نخستین پرواز پهپاد سرنشین دار عمود پرواز برقی در ژاپن انجام شد


یک شرکت ژاپنی ادعا می کند اولین پرواز سرنشین دار یک هوابرد چند ملخه عمود پرواز الکتریکی را با موفقیت به انجام رسانده است.

- یک شرکت ژاپنی ادعا می کند اولین پرواز سرنشین دار یک هوابرد چند ملخه عمود پرواز الکتریکی را با موفقیت به انجام رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیواطلس، به نظر می رسد که بخش هواپیمای عمود پرواز برقی(eVTOL) تازه کار ژاپنی توسط شرکتی به نام Cartivator هدایت می شود که به عنوان یک پروژه جانبی توسط گروهی از کارمندان شرکت خودروسازی بزرگ تویوتا آغاز به کار کرده است و در واقع توسط شرکت تویوتا با هزینه 40 میلیون ین یا 354 هزار دلار آمریکا تأمین می شود.

این گروه سال گذشته مسئولیت طراحی مفهوم تاکسی پرنده NEC را بر عهده داشتند و اکنون هوابرد عمود پرواز اسکای درایو (SkyDrive) را که یک پهپاد چند ملخه با قابلیت حمل سرنشین است، منتشر و و ادعا کرده اند که اولین پرواز آزمایشی همراه با سرنشین آن با موفقیت در ژاپن انجام شده است.

اسکای درایو دارای طراحی تکامل یافته NEC است که یک کوادکوپتر بزرگ با یک کابین در زیر بود.

اکنون نمونه اولیه اسکای درایو که به تازگی به پرواز درآمده است، یک هواپیمای هشت ملخه با یک کابین کوچک و جعبه ای در بالا و چند محافظ پلاستیکی شفاف بین خلبان و ملخ ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پرواز پهپاد سرنشین دار عمود پرواز برقی در ژاپن انجام شد

نخستین پرواز پهپاد سرنشین دار عمود پرواز برقی در ژاپن انجام شد