مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-15سياسي

مشکل قطعی آب آغاجری تا عصر چهارشنبه برطرف می شود


مهرداد قنواتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 2 روز پیش به دلیل بروز مشکل در شبکه توزیع برق شهرستان آغاجاری عملیات توزیع آب شرب با اختلال همراه بود که با همکاری شبکه توزیع برق و فرمانداری این مساله برطرف شد.

وی ادامه داد: از سویی دیگر به دلیل جمع شدن رسوبات ناشی از بارندگی باران در هفته های گذشته در ایستگاه پمپاژ این شهرستان، شاهد بروز مشکل در شبکه توزیع آب بودیم که با اصلاح بستر این رسوبات برداشته شد.

قنواتی با اشاره به اینکه بارندگی هفته های گذشته به الکتروپمپ های این شرکت خسارت وارد کرد گفت: یکی از پمپهای آب شهر آغاجاری دچار سوختگی شده بود که تعمیر شد.

وی ادامه داد: از صبح امروز شبکه توزیع آب شرب شهرستان آغاجاری به حالت عادی بازگشته اما به دلیل توپوگرافی خاص شهر آغاجاری تا عصر امروز زمان نیاز است تا آب در همه نقاط شهر به صورت متداول توزیع شود.

افزایش 15 تا 25 درصدی مصرف آب قنواتی درخصوص افزایش مصرف آب شرب در خوزستان توضیح داد: همزمان شدن شیوع ویروس کرونا با گرم شدن هوا و نیز همزمانی با سال جدید، باعث افزایش 15 تا 25 درصدی مصرف آب در خوزستان شده است.

وی ادامه داد: تاسیسات آب استان خوزستان تا 15 درصد افزایش مصرف آب را جوابگو است اما این افزایش مصرف آب سبب افت فشار و قطعی آب در برخی نقاط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطعی آب آغاجری تا عصر چهارشنبه برطرف می شود

مشکل قطعی آب آغاجری تا عصر چهارشنبه برطرف می شود