مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-15سياسي

سال قبل 4000 تن مواد مخدر در مازندران کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد مظفری ظهر چهارشنبه در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از متلاشی شدن 57 باند قاچاق مواد مخدر در سال 98 در مازندران خبر داد و افزود: سال قبل در قالب 20 هزار و 343 طرح و عملیات بیش از چهار تن انواع مخدر در مازندران کشف شد که نسبت به سال 97 رشد 13 درصدی را نشان می دهد.

مظفری با تشکر از اقدامات دستگاه های مقابله ای و کاشف در امر مبارزه با مخدر مازندران گفت: مهمترین طرح و برنامه ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 99 اجرای فراگیر طرح یاریگران زندگی و مشارکت همه اقشار در محیط های آموزشی، خانواده، کاری و عمومی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در پایان تصریح نمود: در راستای اجرای طرح یاری گران زندگی پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب معتادان و صیانت و حمایت اجتماعی از بهبود یافتگان به عنوان محورها و سیاست های اصلی در برنامه های شورا و کمیته های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: پیگیری جدی برای تحقق اولویت ها و سیاست های راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 99 را بسیار مهم خواند و گفت: در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد از همه ظرفیت های اجتماعی بویژه سازمانهای مردم نهاد و خیرین در حوزه مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال قبل 4000 تن مواد مخدر در مازندران کشف شد

سال قبل 4000 تن مواد مخدر در مازندران کشف شد