مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-15بين الملل

نقشه کلاهبرداریِ فروش 39 میلیون ماسک در آمریکا لو رفت


مقامات آمریکا از کشف نقشه کلاهبرداری به بهانه فروش 39 میلیون ماسک N95 به بیمارستان ها و مراکز درمانی این کشور خبر دادند.

- مقامات آمریکا از کشف نقشه کلاهبرداری به بهانه فروش 39 میلیون ماسک N95 به بیمارستان ها و مراکز درمانی این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام وزارت دادگستری آمریکا گفت: مقامات فدرال از کشف این نقشه کلاهبرداری که توسط دو شرکت خارجی برنامه ریزی شده بود خبر دادند و این متخلفان قصد داشتند به بهانه فروش 39 میلیون ماسک تنفسی N95 به کادر مراقبت های بهداشتی، از چندین شرکت های دارویی آمریکا کلاهبرداری کنند.

تحقیقات نشان داد که چنین محموله ای وجود خارجی نداشته است و مقامات فدرال مدعی هستند که این نقشه کلاهبرداری قبل از نقل و انتقال وجه نقد لو رفته است.

اسکات بردی دادستان ایالات متحده در منطقه غربی پنسیلوانیا اظهار کرد: وزارت دادگستری تحقیقاتی را در رابطه با دو عامل خارجی انجام داده است که به تلاش برای فریب شرکت های خدمات دارویی و درمانی در بحبوحه افزایش بیماران مبتلا به کووید-19 مظنون هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری سی ان ان، در یک ماه گذشته، یک گروه از کلاهبرداران قصد داشتند با ارائه فروش ماسک N95 و دریافت 40 درصد از کل قیمت خرید در بحبوحه کمبود ماسک در این کشور، شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی آمریکا را فریب دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه کلاهبرداریِ فروش 39 میلیون ماسک در آمریکا لو رفت

نقشه کلاهبرداریِ فروش 39 میلیون ماسک در آمریکا لو رفت