مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-15سياسي

فرهنگ مطالبه گری عمومی را تقویت کنیم


نماینده سازمان های مردم نهاد در لرستان گفت: فرهنگ مطالبه گری عمومی را تقویت کنیم و از نمایندگان انجام کارهای کلان را بخواهیم.

- ایسنا/لرستان نماینده سازمان های مردم نهاد در لرستان گفت: فرهنگ مطالبه گری عمومی را تقویت کنیم و از نمایندگان انجام کارهای کلان را بخواهیم.

مهدی بابایی امروز در دیدار با دکتر حسین گودرزی، منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سمن ها به عنوان تشکل های شناسنامه دار و باهویت هستند که می توانند در جامعه نقش بسزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه 300 تشکل مردم نهاد صاحب مجوز داریم که در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری، سلامت، آسیب های اجتماعی، ازدواج آسان فعالیت دارند، ادامه داد: هر کدام از این انجمن ها دارای نیروهای متخصص هستند و ظرفیت بسیار قوی و شناسنامه دار هستند.

نماینده سازمان های مردم نهاد در لرستان اضافه کرد: از ظرفیت رسانه ها برای برقراری ارتباط دو سویه با وکلای مردم در خانه ملت استفاده شود.

وی عنوان کرد: تلاشمان این است که فرهنگ مطالبه گری عمومی را تقویت کنیم و از نمایندگان انجام کارهای کلان را بخواهیم.

نماینده سازمان های مردم نهاد در لرستان با بیان اینکه باید شایسته سالاری در کشور تقویت شود، اظهار کرد: تلاش کنیم منتخب با قانون گذاری در مجلس نسخه ای پیچیده تا مشکلات بیکاری ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مطالبه گری عمومی را تقویت کنیم

فرهنگ مطالبه گری عمومی را تقویت کنیم