مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-15سياسي

«اطلاع رسانی» و «افکار عمومی» باید در خوزستان مدیریت شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان با تأکید بر اطلاع رسانی و افکار عمومی، گفت: پویش های «هر کتابدار یک کتاب خوان؛ کرونا را شکست می دهیم؛ - اهواز- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان با تأکید بر اطلاع رسانی و افکار عمومی، گفت: پویش های هر کتابدار یک کتاب خوان؛ کرونا را شکست می دهیم؛ هر خانه یک کتابخانه در استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، منصور کوهی رستمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نخستین نشست شورای اجتماعی خوزستان در سال 99 با تقدیر از استاندار خوزستان بابت حضور مؤثر در بحران کرونا در استان، اظهار کرد: یکی از جنبه های مهم مدیریت بحران مدیریت اطلاع رسانی و افکار عمومی است که فکر می کنم در روزهای نخست شروع بحران کرونا در استان آلودگی اطلاعات بار روانی زیادی به مردم وارد شد اما به مرور زمان و با ایجاد ارتباطات رسانه ای مرحله مدیریت اطلاع رسانی در بحران به خوبی مدیریت شد.

وی افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان به طور معمول متناسب با وضعیتی که در بحران ها به وجود می آید و چهار گامی را که برای بحران در نظر می گیرند با نگاه به مباحث فرهنگی و اجتماعی این چهار مرحله را پیگیری کرد.

کوهی رستمی ادامه داد: در مرحله پیشگیری، آمادگی، تاب آوری و بازتوانی برنامه هایی را طراحی کردیم که در سه سطح ملی، استانی و کتابخانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اطلاع رسانی» و «افکار عمومی» باید در خوزستان مدیریت شود

«اطلاع رسانی» و «افکار عمومی» باید در خوزستان مدیریت شود