مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-15اقتصادي

سرمایه گذاری 6700 میلیارد تومانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پتروشیمی اسلام آبادغرب


بر اساس توافق صورت گرفته شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران 6700 میلیارد تومان در پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب سرمایه گذاری خواهد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران 6700 میلیارد تومان در پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب سرمایه گذاری خواهد کرد.

هوشنگ بازوند در جلسه هماهنگی نهایی برای شروع عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آباد غرب، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 1399 تحت عنوان جهش تولید خاطرنشان ساخت: تسریع و تسهیل در انجام امور با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود با تلاش و کار مضاعف به صورت جهادی در اولویت قرار دارد و برای تحقق این شعار عزم راسخ و جدیت کامل در استان وجود دارد.

وی با تقدیر از تلاش و پیگیری جدی همه مسوولین برای آغاز روند عملیات پتروشیمی چهارم استان کرمانشاه افزود: این شرکت در سه فاز و در قالب چهار مجتمع در سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید که برای تسهیل وتسریع در انجام امور اجرایی، منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب و اتاق بازرگانی نیز همکاری لازم را داشته اند که قابل تقدیر است.

استاندار کرمانشاه از عنایت ویژه دولت و وزیر نفت برای اجرایی شدن این پروژه تقدیر کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح عظیم شاهد تحول اساسی در غرب استان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 6700 میلیارد تومانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پتروشیمی اسلام آبادغرب

سرمایه گذاری 6700 میلیارد تومانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پتروشیمی اسلام آبادغرب