مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-15دانش

پویایی صنعت فضایی کشور مرهون همکاری های مراکز فناوری و دانشگاهی است


رییس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به تعامل این پژوهشگاه با مراکز دانشگاهی گفت: اعتقاد ما بر این است که پویایی صنعت فضایی کشور به علت نهادینه شدن همکاری میان مراکز پژوهشی و فناوری حوزه فضایی با دانشگاه ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران در جلسه شورای این پژوهشگاه، با بیان این مطلب که پروژه های این پژوهشگاه با برخورداری از حضور جوانان متخصص و دانش آموختگان فرهیخته دانشگاهی صورت می گیرد، گفت: بزرگ ترین سرمایه ما در پژوهشگاه فضایی ایران، وجود نیروهای متخصص نخبه است که توسط استادان دانشگاه ها آموزش دیده و تربیت شده اند.

رییس پژوهشگاه فضایی با اشاره به تعامل این پژوهشگاه با مراکز دانشگاهی گفت: اعتقاد ما بر این است که پویایی صنعت فضایی کشور به علت نهادینه شدن همکاری میان مراکز پژوهشی و فناوری حوزه فضایی با دانشگاه ها بوده است.

 به صورتی که در حال حاضر پژوهشگاه فضایی ایران پروژه های متعددی را با مراکز دانشگاهی در دست اجرا دارد.

صمیمی با اشاره به ارتباطات پژوهشگاه فضایی ایران با شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: بسیاری از پروژه های این پژوهشگاه با همکاری شرکت های دانش بنیان به انجام رسیده و یا در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی صنعت فضایی کشور مرهون همکاری های مراکز فناوری و دانشگاهی است

پویایی صنعت فضایی کشور مرهون همکاری های مراکز فناوری و دانشگاهی است