مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-15اقتصادي

اجرای طرح ملی پایلوت کاشت سبزیجات از بذرهای تولید داخل


طرح ملی پایلوت سبزی و صیفی با استفاده از بذور داخل در مجتمع تحقیقاتی، تولیدی و گردشگری سپهبد شهید قاسم سلیمانی جهاددانشگاهی مازندران اجرا شده است.

- اجرای طرح ملی "پایلوت کاشت سبزیجات از بذرهای تولید داخل" ایسنا/مازندران طرح ملی "پایلوت سبزی و صیفی با استفاده از بذور داخل" در مجتمع تحقیقاتی، تولیدی و گردشگری سپهبد شهید قاسم سلیمانی جهاددانشگاهی مازندران اجرا شده است.

هادی ابراهیمی سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی مازندران در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح ملی پایلوت سبزی و صیفی از بذور تولید داخل در راستای برنامه ریزی حوزه پژوهشی جهاد دانشگاهی مازندران و با هدف ایجاد بانک نشا سبزی و صیفی در مجتمع تحقیقاتی تولیدی و گردشگری سپهبد شهید قاسم سلیمانی جهاد دانشگاهی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح با استفاده از بذور تولید داخلی به اجرا در می آید، تصریح کرد: با مذاکرات و مکاتباتی که از سوی جهاد دانشگاهی با مدیران ارشد سازمان جهاد کشاورزی مازندران انجام شد اجرای این طرح ملی به جهاددانشگاهی پیشنهاد و مورد موافقت این نهاد قرار گرفت.

سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه اجرای این طرح در مساحت یک هکتار از برنامه های جهاد دانشگاهی مازندران است، گفت: این طرح با هدف ایجاد بانک نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی پایلوت کاشت سبزیجات از بذرهای تولید داخل

اجرای طرح ملی پایلوت کاشت سبزیجات از بذرهای تولید داخل