مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-15پزشكي

پایگاه های بهزیستی قزوین 662 بسته غذایی در مناطق محروم توزیع کردند


علیرضا وارثی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 15 پایگاه سلامت اجتماعی در مناطق محروم شهرستان های استان قزوین علیه آسیب های ناشی از بیماری کرونا فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه 97 داوطلب، در این پایگاه های سلامت اجتماعی خدمات رسانی می کنند، اظهار داشت: توزیع 120 عدد بنر و پوستر، هفت مرتبه ضدعفونی معابر، 2 مورد آموزش در فضای مجازی و برگزاری 10 مورد مسابقات مخصوص کودکان تنها بخشی از اقدامات این پایگاه های سلامت اجتماعی است.

وارثی همچنین تصریح کرد: توزیع چهار هزار و 500 عدد ماسک، 700 جفت دستکش، 610 بطری محلول الکل و ژل و یک هزار و 540 بسته دستمال کاغذی در بین محرومان از دیگر اقداماتی است که این پایگاه های سلامت انجام دادند.

این مسؤول تاکید کرد: 65 میلیون تومان برای پایگاه های سلامت اجتماعی هزینه شده تا بتوانند اقدامات لازم در راستای شناسایی و رفع آسیب های ناشی از این بیماری در 30 محله پیگیری کنند.

وارثی خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا سبب شد که آسیب های روانی، بهداشتی و اجتماعی ناشی از آن به یک موضوع بسیار مهمی تبدیل شود و پایگاه ­های سلامت اجتماعی استان قزوینبا کمک دفتر پیشگیری از آسیب­های اجتماعی به رفع آن بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های بهزیستی قزوین 662 بسته غذایی در مناطق محروم توزیع کردند

پایگاه های بهزیستی قزوین 662 بسته غذایی در مناطق محروم توزیع کردند