مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-15اقتصادي

40 هزار خانوار سمنانی از کرونا آسیب اقتصادی دیده اند


فرمانده قرارگاه رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در استان سمنان گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده از تمام شهرستان های این استان، تعداد خانواده های دچار آسیب اقتصادی از کرونا به حدود 40 هزار خانوار می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در استان سمنان، با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بالای مردمی برای کمک به مشاغل و خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا اظهار کرد: بسیاری از خانواده ها از جمله کارگران روزمزد، برخی صنوف، حق التدریسی های ساعتی، تاکسی ها و شمار زیادی از مشاغل دچار آسیب اقتصادی شده اند.

وی بیان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده از تمام شهرستان های استان سمنان، تعداد این خانواده ها به حدود 40 هزار خانوار می رسد.

فرمانده قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در استان سمنان گفت: این عدد به غیر از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و سایر سازمان های حمایتی است و شرکت مردم در این پویش می تواند ما را در کمک به این خانوارها یاری کند.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان و جانشین فرمانده قرارگاه رزمایش  نیز با تأکید بر لبیک به سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال جاری خاطرنشان کرد: اگر چه در ماه مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار خانوار سمنانی از کرونا آسیب اقتصادی دیده اند

40 هزار خانوار سمنانی از کرونا آسیب اقتصادی دیده اند