مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 06:152020-04-15سياسي

بیمه و حقوق کارگران اتوبوسرانی تبریز کامل پرداخت نمی شود


فاطمه سیه چهره، مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در مورد پیگیری های این تشکل دانشجویی از مشکلات کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز گفت: - مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز گفت: حقوق دریافتی کارگران اتوبوس رانی تبریز به ازای 2 شیفت ساعت کاری، معادل یک شیفت و بعضا کمتر از آن حساب می شود.

فاطمه سیه چهره، مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در مورد پیگیری های این تشکل دانشجویی از مشکلات کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز گفت: این شرکت هر سال مناقصه و مزایده ای برای واگذاری امورات مربوط به فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی و کنترل تراکنش کارت بلیت الکترونیکی ایستگاه های مسیر تندرو به شرکت های واجد صلاحیت برگزار می کند و چندین سال است که امور ذکر شده به یک شرکتی واگذار شده است.

سیه چهره با اشاره به اینکه مناقصه بعدی 31 فروردین ماه سال جاری برگزار خواهد شد، مطرح کرد: در نظر داریم با مطالبه حقوق کارگران جلوی بی عدالتی ها هر چه زودتر گرفته شود.

ای، مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز تصریح کرد: حقوق دریافتی این کارگران به ازای 2 شیفت ساعت کاری، معادل یک شیفت و بعضا کمتر از آن حساب می شود و علاوه بر آن حق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه و حقوق کارگران اتوبوسرانی تبریز کامل پرداخت نمی شود

بیمه و حقوق کارگران اتوبوسرانی تبریز کامل پرداخت نمی شود