مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-15فرهنگي

رمان «آن سوی دریای مردگان» با گمانه زنی به جایزه نوفه رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رمان نوجوان با عنوان آن سوی دریای مردگان به قلم معصومه میر ابوطالبی در ژانر فانتزی در بهار سال گذشته به همت انتشارات فاطمی منتشر شد.

رمان آن سوی دریای مردگان دومین رمان در گروه سنی نوجوان این نویسنده قمی است که توانسته نظر این گروه سنی را جلب و مورد استقبال قرار بگیرد.

داستان این کتاب نگاهی به حماسه گیل گمش و نگاهی به جهان بینی مرگ دارد که در مدت زمان کوتاهی توانسته مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: این همه حرف و حدیث پشت سر یک پسر و دایی اش؟! مگر می شود؟ می گویند دایی اش معتاد است و توی خانه شان جن دارند.

اصلاً کسی که در محله جن آباد و پشت غسالخانه زندگی کند حتماً یک جای کارش می لنگد.

افشین، باید از همه این ها سر در بیاورد و بفهمد این چه موجودی است که با صدای بلند توی خانه آن ها فریاد می زند: اِن نوگی! آن سوی دریای مردگان درباره داستان دو دنیا، موجوداتی فراواقعی و و خطرهایی است که قهرمانان داستان با آن دست به گریبان هستند که هیجان انگیز بودن آن موجب می شود تا مخاطب را با خود همراه کند.

رمان آن سوی دریای مردگان که در مسابقه رمان گمانه زن جایزه نوفه به عنوان نماینده قم حضور یافته بود در بخش نوجوانان شایسته تقدیر شناخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان «آن سوی دریای مردگان» با گمانه زنی به جایزه نوفه رسید

رمان «آن سوی دریای مردگان» با گمانه زنی به جایزه نوفه رسید