مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:462020-04-15فرهنگي

«سیامک شایقی» کارگردان سینما درگذشت/ معرفی رییس انجمن صنفی تبلیغات سینما


سیامک شایقی کارگردان فیلم هایی همچون «جهزیه ای برای رباب» و «باغ فردوس پنج بعدازظهر» در سن 66 سالگی دار فانی را وداع گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیامک شایقی کارگردان سینمای ایران صبح امروز (چهارشنبه27 فروردین ماه) به علت بیماری سرطان در سن 66 سالگی درگذشت.

شایقی ساخت فیلم هایی همچون جهزیه ای برای رباب ، در کمال خونسردی و باغ فردوس پنج بعدازظهر ، مادرم گیسو ، خواب زمستانی ، ماه در جنگل ، ابرهای ارغوانی ، ستاره و الماس و شراره را در کارنامه دارد.

مراسم بزرگداشت شایقی، تیرماه سال گذشته به همت کانون کارگردانان سینما و بنیاد سینمایی فارابی در سالن عباس کیارستمی برگزار شده بود.

    * رییس انجمن صنفی تبلیغات سینما معرفی شد اولین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی تبلیغات سینما با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا روز دوشنبه 25 فروردین ماه 1399 بصورت آنلاین برگزار شد و در یک تعامل و تفاهم صمیمانه با اکثریت آرا هریک از اعضا در مسئولیت های داخلی انجمن قرار گرفتند.

  بر این اساس میثم میرزایی به اتفاق آرا ریاست هیئت مدیره انجمن را بر عهده گرفت و محمد روح الامین به عنوان نایب رییس ، مسعود رفیع زاده به عنوان خزانه دار، منصوره بسمل به عنوان سخنگو و میثم معراجی به عنوان دبیر انجمن انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیامک شایقی» کارگردان سینما درگذشت/ معرفی رییس انجمن صنفی تبلیغات سینما

«سیامک شایقی» کارگردان سینما درگذشت/ معرفی رییس انجمن صنفی تبلیغات سینما