مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-15سياسي

تولیدمحوری اولویت مهم حوزه هنری کردستان است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: تولیدمحوری یکی از ویژگی های حوزه هنری استان است و در همین راستا سال گذشته بیش از صدها عنوان در بخش های فیلم کوتاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی صبح امروز در جریان دیدار با فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان که همزمان با هفته هنر انقلاب صورت گرفت، اظهار کرد: حوزه هنری به عنوان یک نهاد مولود انقلاب اسلامی به دنبال اعتلای فرهنگ متعهد و انقلابی است.

وی با اشاره به شهید مرتضی آوینی به عنوان پرچمدار هنر متعهد و انقلابی در کشور، بیان کرد: حوزه هنری امروز در سطح کشور افتخار دارد که پرچمدار هنر متعهد و دینی است و در همین راستا نیز فعالیت ها و برنامه های متعددی در طول در این استان اجرایی و عملیاتی می شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرایی کردن همین سیاست کاری در استان کردستان، افزود: در همین راستا توجه به ادبیات پایداری به عنوان یکی از اولویت های اصلی در دستور کار حوزه هنری استان کردستان قرار گرفته است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: ما در بخش ادبیات پایداری علیرغم ظرفیت های بسیار خوب استان، همچنان در ابتدای راه قرار داریم و متاسفانه هنوز نتوانسته ایم از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های ویژه استان کردستان به خوبی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدمحوری اولویت مهم حوزه هنری کردستان است

تولیدمحوری اولویت مهم حوزه هنری کردستان است