مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-15سياسي

برگزاری 2 استارتاپ فرهنگی ـ اجتماعی در دانشگاه بیرجند طی سال جاری


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند از برگزاری دو استارتاپ به نمایندگی از 15 دانشگاه کشور در سال جاری در دانشگاه بیرجند خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند از برگزاری دو استارتاپ به نمایندگی از 15 دانشگاه کشور در سال جاری در دانشگاه بیرجند خبر داد.

علی زنگویی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه بیرجند در سال جاری برگزاری دو استارتاپ را در برنامه دارد که به نمایندگی از 15 دانشگاه کشور در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه دانشگاه در کشور این استارتاپ ها را برگزار می کنند، افزود: استارتاپ کمند که درباره اشتغال دانشجویان دختر مشغول به تحصیل یا دانشجویان دختری که مدت یک سال از فراغت آن ها گذشته است به طرح ایده می پردازد، یکی از این استارتاپ هاست.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند بیان کرد: برگزاری استارتاپ اجتماعی و ایده پردازی در باره پیشگیری از طلاق نیز برنامه دیگر سال جاری است.

زنگویی بیان کرد: فراخوان این استارتاپ ها صادر شده و ایده های برتر دانشجویان دعوت شده، کارگاه هایی تشکیل می شود و داروان از بین این ایده ها، چند ایده را انتخاب می کنند.

وی افزود: این برنامه ها مقرر بود تا پایان فروردین ماه برگزار شود، اما به علت شیوع کرونا احتمالا پایان اردیبهشت ماه جاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 2 استارتاپ فرهنگی ـ اجتماعی در دانشگاه بیرجند طی سال جاری

برگزاری 2 استارتاپ فرهنگی ـ اجتماعی در دانشگاه بیرجند طی سال جاری