مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-15سياسي

کردستان معدن سوژه های ناب در بخش دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، این استان را معدن سوژه های ناب و دست نخورده در حوزه ادبیات پایداری دانست و گفت: باید ظرفیت های این بخش بیشتر مورد توجه اصحاب فرهنگ و هنر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در جریان دیدار با رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان همزمان با ایام هفته هنر انقلاب، گفت: کردستان به راستی سرزمین مجاهدت های خاموش است، چرا که این استان ظرفیت های بسیار خوبی در بخش پایداری در اختیار دارد و باید این ظرفیت هایی شناسایی و معرفی شوند.

وی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت های ادبیات پایداری در استان کردستان، بیان کرد: کردستان معدن سوژه های ناب در طول هشت سال دفاع مقدس و جریان ایثار و رشادت مردمی برای مقابله با ضد انقلاب است و انتظار می رود که بخشی از واقعیت های آن دوران پر افتتخار با زبان هنر برای نسل جدید بازگو شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان زبان هنر را یک زبان بین المللی و تاثیرگذار دانست و افزود: ما می توانیم در قالب تولید یک اثر هنری همانند عکس، شعر، داستان، فیلم کوتاه، یک کلیپ حرف های زیادی به مخاطب انتقال دهیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتر پیام های انتقال داده شده به زبان هنر، بیان کرد: وقتی که پیامی به زبان هنر انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان معدن سوژه های ناب در بخش دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است

کردستان معدن سوژه های ناب در بخش دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است