مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 04:352020-04-15پزشكي

راه اندازی خط تولید ماسک در 10 واحد تولیدی خراسان جنوبی


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه اندازی خط تولید ماسک در 10 واحد تولیدی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همچنین اولین مجوز تولید ماسک N95 به تعداد 300 عدد در روز در استان صادر شد.

- غلامرضا آهنی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به نیاز استان و کشور و همچنین کمبودی که در زمینه ماسک وجود داشت و با پیگیری های حوزه ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده صادر می شود.

وی بیان داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون بیش از 70 نمونه ماسک تولیدی استان برای کارشناسی و تأیید به این معاونت رسیده که تعداد زیادی از آن ها حداقل استانداردهای لازم را نداشته و به متقاضیان راهنمایی های لازم برای افزایش کیفیت محصولات ارائه شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: در مجموع از محصولات ارائه شده تاکنون تعداد 10 واحد متقاضی تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه 25 هزار عدد ماسک موفق به اخذ مجوز شدند و این کارگاه ها باید ماسک های تولیدی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند تا با برنامه ریزی و براساس نیاز در سطح مراکز توزیع شوند.

آهنی با اشاره به اینکه یک فقره مجور تولید لباس کاور ال و گان در شهرستان بیرجند با ظرفیت تولید روزانه 300 دست لباس صادر شده، اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط تولید ماسک در 10 واحد تولیدی خراسان جنوبی

راه اندازی خط تولید ماسک در 10 واحد تولیدی خراسان جنوبی