مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:362020-04-15اجتماعي

پرسه زنندگان بی خبر در قلمرو کرونا


خیابان های شیراز به نسبت قبل خلوت تر،کرکره ها پایین کشیده و اغلب رانندگان خودروهایی هم که در این شهر دیده می شوند ماسک برچهره خود زده اند و شیشه اتومبیلشان را نیز تا انتها بالا کشیده اند تا مبادا هیچ روزنه ای برای ورود ویروس حتی به نزدیکی آنها وجود داشته باشد.

در این بین اما کودکانی در سر چهارراه ها به چشم می خورد که هنگام قرمزی چراغ راهنما خود را تا سینه بر روی کاپوت خودروها می اندازند و با دستان کوچک اما زمخت شان شیشه اتومبیل ها را تمیز می کنند تا شاید راننده دلش به رحم آید و اسکناسی کف دست آنها بگذارد.

زباله گردها و معتادان نیز در بعضی نقاط شیراز دیده می شوند که کله خود را تا کمر درون سطل های زباله فرو کرده اند و یا در کوچه و خیابان و در بین زباله ها به دنبال نوع بازیافتی آن می گردند تا شاید بتوانند پول لقمه ای نان و مواد مخدر خود را تامین کنند و قرار نباشد شب را گرسنه و خمار سر به بالینی از جنس کارتن بگذارند.

دور از بهداشت، نزدیک کرونا تنها قشری که رفتار و سبک زندگی شان همانند دوران قبل از کروناست و هیچ تغییری نکرده کودکان کار و زباله گردهای شیراز هستند که بر خلاف اغلب مردم جامعه سقفی ندارند که زیر آن بمانند و بدون دستکش و ماسک هر روز در خیابان ها و پاتوق های همیشگی شان به چشم می خورند و انگار نه انگار که شهرها و کشورهای جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسه زنندگان بی خبر در قلمرو کرونا

پرسه زنندگان بی خبر در قلمرو کرونا