مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:362020-04-15فرهنگي

حکایت آشتی با یار مهربان در خانه های مهاباد


این روزها بهترین زمان برای انجام دادن فعالیت های عقب افتاده ای است که آنها را در سال های قبل به دلیل کمبود وقت یا کم حوصلگی انجام نداده ایم و از این رو می توان مطالعه و خواندن کتاب های مورد علاقه را بهترین و کم هزینه ترین سرگرمی در این ایام دانست؛ به ویژه وقتی که کتاب را در درب منزل تحویل دهند.

کتابخانه کامیاب روستای سیدآباد مهاباد در ابتکاری جالب و برای پربارکردن اوقات فراغت مردم به ویژه روستاییان در این عرصه وارد گود شده و با دریافت سفارش کتاب از علاقه مندان، آن را به صورت رایگان به درب منازل می برد تا با این روش ضمن سرگرم کردن مردم با مطالعه به پویش در خانه بمانیم کمک کرده باشد.

این کتابخانه با ارایه لیست کتاب های موجود در کتابخانه خود به صورت مجازی و تحویل دادن آن در درب منازل پس از ثبت سفارش توانسته است سهم خود را برای کمک به پویش در خانه بمانیم به خوبی ایفا کند.

خالق مام اسماعیل کتابدار کتابخانه کامیاب روستای سیدآباد می گوید: پویش با کتاب در خانە بمانیم توسط اعضای فعال این کتابخانه با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف پرکردن اوقات فراغت مطرح شد؛ هر روز لیستی از کتاب های موجود در کتابخانه را در کانال تگرامی قرار می دهیم و علاقه مندان بر اساس سلیقه خود کتاب های خود را انتخاب و به صورت رایگان دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت آشتی با یار مهربان در خانه های مهاباد

حکایت آشتی با یار مهربان در خانه های مهاباد