مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:162020-04-14سياسي

تب سنجی 4300 نفر در مبادی ورودی ماکو


سجاد اسماعیل زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در قالب بیش از 10 هزار و 250 دستگاه خودرو طی حدود یک ماه گذشته مورد غربالگری قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: نیروهای هلال احمر در ورودی شهرستان ماکو با تب سنجی و غربالگری و شناسایی افراد مشکوک جهت اعزام به مراکز درمانی فعالیت می کنند.

رییس جمعیت هلال احمر ماکو ادامه داد: این نهاد در اجرا و برگزاری این طرح ملی با بهره گیری از نیروهای خود با تجهیزات کامل از جمله آمبولانس در کنار فرمانداری، شهرداری، راهداری، شبکه بهداشت و درمان، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی در این پست ها حضوری فعال و تاثیرگذار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه راه اندازی کاروان صوتی هشدار کرونا در سطح شهر ماکو و بازرگان از دیگر اقدامات انجام گرفته این جمعیت است، افزود: این کاروان صوتی با هدف آگاه سازی و احتیاط و درخانه ماندن هرچه بیشتر همشهریان با همکاری آتش نشانی ماکو و بازرگان صورت گرفت.

اسماعیل زاده اضافه کرد: در حوزه درمان نیز درمانگاه عمومی هلال احمر ماکو با شیوع کرونا ویروس با انگیزه مضاعف خدمات خود را بدون حتی یک روز تعطیلی درحوزه پزشک عمومی و بستری موقت و تزریقات و پانسمان با مراجعه حدود پنج هزارنفر به صورت میانگین ماهانه به فعالیت های درمانی خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب سنجی 4300 نفر در مبادی ورودی ماکو

تب سنجی 4300 نفر در مبادی ورودی ماکو