مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-14حوادث

کشف چک پول جعلی در ملایر ‏


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 82 فقره چک پول جعلی و کشف محموله 49 رأس گوسفند قاچاق ‏در این شهرستان خبر داد.

‏ - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 82 فقره چک پول جعلی و کشف محموله 49 رأس گوسفند قاچاق ‏در این شهرستان خبر داد.

‏ سرهنگ محمدباقر سلگی در تشریح خبر گفت: به دنبال تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که فردی با ارائه چک پول تقلبی درصدد ارائه آن به مغازه ه هاست، مأموران کلانتری 11 شهرستان با اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

وی افزود: با تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته از متهم، 82 فقره چک پول تقلبی و جعلی 500 هزار ریالی و پنج اسکناس 100 هزار ریالی در مجموع به مبلغ 41 میلیون و 500 هزار ریال کشف و نامبرده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

کشف 49 رأس گوسفند قاچاق سلگی در ادامه با اشاره به کشف 49 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز از دو دستگاه خودرو، بیان کرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 24 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم دستگیر شد، اظهارکرد: در ادامه این مأموریت، از یک دستگاه کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف چک پول جعلی در ملایر ‏

کشف چک پول جعلی در ملایر ‏