مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-14سياسي

تخلفات261 شرکت حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد


ایوب کرد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با هدف پیشگیری از بروز تخلفات، ضمن انجام بازدیدهای میدانی و نظارت توسط بازرسان و کارشناسان این اداره کل، 19 نشست کمیسیون ماده 12 مربوط به تخلفات شرکت های حمل و نقل تشکیل که در آنها به 123 پرونده رسیدگی شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته با برگزاری 18نشست کمیسیون ماده 11 به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان،138 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان عمده تخلفات رانندگان استان را کسر تجهیزات ایمنی، اخذ بارنامه و صورت وضعیت صوری و مهمترین تخلفات شرکت های حمل و نقل را عدم رعایت ضوابط تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، سو استفاده از کارت هوشمند راننده و اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان عنوان کرد و افزود: این اداره کل با توجه به ضرورت خدمات رسانی مطلوب به مردم و استفاده کنندگان از خدمات حوزه حمل و نقل، تمام توان خود را برای جلوگیری از تخلفات بکار می گیرد.

وی گفت: بر اساس بخشنامه جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از بهمن سال 98 علاوه بر شرکت ها و رانندگان متخلف در بخش حمل و نقل جاده ای به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در کمیسیون ماده 14 رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات261 شرکت حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد

تخلفات261 شرکت حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد