مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 20:402020-04-14سياسي

ساماندهی دست فروشی در سنندج از توان شورا و شهرداری خارج است


ساماندهی معضل دست فروشی به عنوان مطالبه جدی مردم از توان شورا و شهرداری بدون همکاری سایر ادارات و دستگاه ها خارج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جلال شریعتی شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی استاندار کردستان با اعضای شورای شهر و شهرداری سنندج ضمن تقدیر از حمایت های مادی و معنوی دولت از شهرداری سنندج طی دو سال اخیر، اظهار کرد: با این حمایت ها پروژه های خوبی در این مدت در سنندج اجرا شده است.

وی تصریح کرد: توسعه فضای سبز و نهال کاری و اجرای پروژه های عمرانی کوچک و بزرگی طی 2 سال اخیر موجب ایجاد امیدواری برای ادامه کار شده است.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: مسائل و مشکلاتی که در سطح شهر وجود دارد هیچ وقت تمام شدنی نیست و تا رسیدن به ایده آل ها هنوز فاصله داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه توقعات مردم در زمینه رفاه شهری بیشتر می شود لذا پاسخ به مطالبات جامعه نیاز به تلاش بیشتر و تعامل و همراهی بخش های مختلف در سطح شهر دارد.

شریعتی افزود: مسئله ساماندهی دست فروشان که همواره به عنوان یک معضل از آن نام برده می شود از مشکلاتی است که مستلزم همراهی بخش های دیگر است.

وی گفت: ساماندهی معضل دست فروشی به عنوان مطالبه جدی مردم سنندج از توان شورا و شهرداری بدون همکاری سایر ادارات و دستگاه ها خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی دست فروشی در سنندج از توان شورا و شهرداری خارج است

ساماندهی دست فروشی در سنندج از توان شورا و شهرداری خارج است