مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 19:302020-04-14سياسي

دولت باید خرج مردم را بدهد نه مردم خرج دولت را


کشورمان دولت دارد و وظیفه دولت هم این است تا به بهترین نحو کشور را اداره و به مردمش خدمت کند نه اینکه خودش استراحت کند و مردم و بنگاههای عمومی و خصوصی خرج دولت را بدهند.

- محمدرضا سبزعلی پور* در واکنش به برخی سخنان مطرح شده مبنی بر اینکه قدرت های مالی بزرگ از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد مستضعفان و جانبازان، آستان قدس رضوی، قرارگاه خاتم الانبیا و.

باید خرج کشور را بدهند، نوشت:   مدتی است عده ای در داخل کشور نوک حملات خود را به سمت بنگاههای بزرگ اقتصادی عمومی و حتی خصوصی و به زعم خودشان قدرتهای بزرگ مالی نشانه رفته و تمام مشکلات ایران، فقر مردم و حتی کم کاری و سوءمدیریت دولت را به گردن این مجموعه های اقتصادی می اندازند و در اصل چشمشان بدنبال منابع مالی این بنگاههای اقتصادی میباشد و صراحتاً میگویند که اگر پول این دستگاههای اقتصادی خرج کشور شود یا بهتر و روشن تر بگویم اگر این پولها در اختیار دولت قرار گیرد، همه مشکلاتمان حل و ایران گلستان یا بعبارتی مدینه فاضله میشود!! در این راستا و برای شفاف شدن موضوع، باید به چند مورد اشاره کنیم: * بنگاههای بزرگ اقتصادی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و جانبازان، آستان قدس رضوی، قرارگاه خاتم الانبیا و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید خرج مردم را بدهد نه مردم خرج دولت را

دولت باید خرج مردم را بدهد نه مردم خرج دولت را