مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 15:162020-04-14اقتصادي

10 مسکن مددجویی در بوکان به بهره برداری رسید


فرمانده سپاه بوکان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: این منازل مسکونی در راستای طرح ساخت منازل مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بسیج سازندگی سپاه بوکان و قرارگاه سازندگی حمزه سیدالشهدا (ع) ساخته شده است.

سرهنگ حسین جمشیدی افزود: این واحدهای مددجویی هر کدام در زمینی به مساحت 50 متر مربع و با 500 میلیون ریال هزینه به احداث و در اختیار نیازمندان و محرومان روستایی فاقد مسکن قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق توافق های سازمان بسیج مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره)، ساخت 10 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور از سال های گذشته آغاز زده شده و پیرو همین توافق ساخت 23 واحد مسکن مددجویی به همت سپاه بوکان و همکاری کمیته امداد امام (ره) در این شهرستان نیز آغاز شده که 20 واحد آن تاکنون به بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه بوکان با بیان اینکه این منازل برای مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امدادامام خمینی (ره) در سطح روستاهای مختلف احداث شده است، افزود: این واحدها با استانداردها و نظارت کارشناسان بنیاد مسکن و حضور مهندسان فنی و ناظر ساخته شده است.

سرهنگ جمشیدی افزود: سپاه در تلاش است علاوه بر تامین امنیت، نگاهی هم به توسعه فعالیت های اجتماعی، محرومیت زدایی و خدمت به مردم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مسکن مددجویی در بوکان به بهره برداری رسید

10 مسکن مددجویی در بوکان به بهره برداری رسید