مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 15:162020-04-14سياسي

اختصاص 50 درصد اعتبارات شهرداری الیگودرز به طرح های عمرانی


لهراسب میرزایی درنخستین نشست کمیسیون عمران شهرسازی شورای اسلامی شهر الیگودرز که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شهردار الیگودرز و معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد، افزود: 50 درصد اعتبارات 42 میلیاردی بودجه شهرداری الیگودرز در سال 1399 نصف به امور عمرانی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به توان اجرایی و سابقه مدیریت عمرانی و جدیت شهردار الیگودرز و همت و یکپارچگی موجود در شهرداری بیان کرد: امیدواریم شهرداری در هفته دولت سال جاری شهرداری الیگودرز سه پروژه مهم برای افتتاح آماده نمایند.

در این جلسه شهردار الیگودرز با ابراز خرسندی از همدلی و یکپارچگی موجود در شورای اسلامی شهر بعنوان یک حامی قوی و قابل اتکاء از برنامه شهرداری در تکمیل پروژه های مطرح در شهر خبر داد و گفت: پروژه هایی همچون رستوران گردان علی رغم تمام ایرادات مطروحه سرمایه مردم این شهر است که بصورت راکت رها شده و امیدواریم در کنار پروژه های تعریف شده، بتوانیم این قبیل پروژه های نیمه کاره را نیز کامل نماییم.

حسین اکبری با اشاره به پروژه جدول گذاری خیابان طالقانی بیان داشت ،این پروژه ها بدون کوچکترین تعلل و با نهایت دقت و نظارت اجرایی میگردند و عملیات اصلاح جداول خیابان (پونه زار) و مدرس نیز پس از تکمیل این پروژه ها آغاز میگردد وی ضمن تقدیر از حوصله و همراهی شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 درصد اعتبارات شهرداری الیگودرز به طرح های عمرانی

اختصاص 50 درصد اعتبارات شهرداری الیگودرز به طرح های عمرانی