مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 13:062020-04-14اجتماعي

خلوتی جاده و سرعت زیاد در مسیر قم- گرمسار کار دست رانندگان می دهد


محور 150 کیلومتری قم- گرمسار که از جنوب شهرستان ورامین و بخش جوادآباد عبور می کند، این روزها شاهد کمترین میزان تردد خودروها است و این امر باعث شده تا اندک خودروهای عبوری از این محور، با سرعت بالا حرکت کنند و این امر موجب بروز تصادفات جاده ای به ویژه واژگونی خودروها شده است.

عدم استقرار دوربین کنترل سرعت و تاریکی مطلق شب باعث شده تا طی روزهای گذشته چندین فقره تصادف منجر به جرح در این محور و در محدوده شهرستان ورامین رخ دهد.

با وجود مسدود شدن کلیه ورودی و خروجی های فرعی محور قم- گرمسار به بخش جوادآباد ورامین، همچنان تعدادی از خودروهای سبک و سنگین در این محور تردد می کنند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود آن که این محور به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مسدود شده ولی کماکان برخی از خودروها از این مسیر عبور می کنند که وقوع 8 فقره حادثه برای این تعداد تردد کم، بسیار زیاد است.

حمیدرضا تاجیک افزود: از زمان اجری طرح فاصله گذاری اجتماعی تا کنون 8 فقره حادثه از جمله واژگونی تریلی و خودروهای شخصی، تصادف بین دو خودرو و انحراف از مسیر در این محور رخ داده که عمدتا به دلیل سرعت بالا صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلوتی جاده و سرعت زیاد در مسیر قم- گرمسار کار دست رانندگان می دهد

خلوتی جاده و سرعت زیاد در مسیر قم- گرمسار کار دست رانندگان می دهد