مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-14اقتصادي

اردبیل پیشتاز در فناوری های پیشگیری از کرونا


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از پیشتازی اردبیل در فناوری های پیشگیرانه از کرونا خبر داد.

- حبیب ابراهیم پور در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: ساخت دستگاه سه لایه توسط واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل برای استان مرکزی از اقداماتی است که در این ایام در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در پی اعلام نیاز یکی از تولید کنندگان اقلام پزشکی در استان مرکزی، قرارداد ساخت دو دستگاه تولید ماسک سه لایه پزشکی، میان واحد فناور دانه های سالم دانه های قوی مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل با آنها امضا شد.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک اردبیل پس از شیوع کرونا در راستای تامین و تولید محصولات فناورانه و نوآورانه پیشرو و پیشتاز بوده است که دستگاه ماسک سه لایه پزشکی یکی از آن موارد می باشد.

ابراهیم پور افزود: این دستگاه قابلیت تولید 60 عدد در هر دقیقه را دارد و نیاز بخش مهمی از جامعه پزشکی در استان طرف قرارداد را می تواند پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: شرکت های مستقر در پارک پس از شیوع کرونا با تغییر رویکرد، به تولید محصولات در حوزه پیشگیری از کرونا اقدام کرده اند.

رییس پارک علم فناوری اردبیل تاکید کرد: فعالیت شرکت ها و واحدهای مستقر در حوزه مبارزه با کرونا جهادی وخروجی آنها در سطح جامعه ملموس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل پیشتاز در فناوری های پیشگیری از کرونا

اردبیل پیشتاز در فناوری های پیشگیری از کرونا