مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 11:202020-04-14ورزشي

شگفتی لی لی گلستان از نگاه کودکان زیر 10 سال به کرونا


گالری گلستان در ایام قرنطینه خانگی که به دلیل شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است مسابقه نقاشی برای کودکان زیر 10 سال برگزار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلی گلستان درباره دلیل انتخاب گروه سنی زیر 10 سال گفت: فکر می کردم این گروه سنی باید تخیل خیلی قوی داشته باشند و بتوانند کارهای جالبی را ارائه کنند، بنابراین تصمیم گرفتم برای اولین بار با بچه های کوچک کار کنم.

گلستان با اشاره به میزان استقبال از این فراخوان صورت گرفته است، گفت: برایم بسیار عجیب بود که با این استقبال مواجه شدم و اصلا فکر نمی کردم این موضوع تا این حد برای کودکان و خانواده ها جذاب شود.

با توجه به اینکه همه کار را به تنهایی و در قرنطینه انجام می دهم بار خیلی سنگینی بر دوشم گذاشته شد، اما تجربه بسیار زیبا و لذت بخشی است که از آن بسیار راضی هستم.

او با اشاره به تعداد آثار رسیده گفت: در دو روز اول 220 ایمیل به دستم رسید و تا به حال 440 ایمیل دریافت کرده ام که از بین آنها 180 کار را در مرحله نخست انتخاب کرده ام.

قصد دارم تا آخرین روز فراخوان کارهایی را که به نظرم مناسب هستند انتخاب کنم و پس از آن سه داور را دعوت می کنم تا در انتخاب نهایی همراهم باشند.

او همچنین درباره انتخاب داوران گفت: در حال حاضر گزینه خاصی مشخص نشده است اما قصد دارم از میان نقاشان معروف کسانی را انتخاب کنم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگفتی لی لی گلستان از نگاه کودکان زیر 10 سال به کرونا

شگفتی لی لی گلستان از نگاه کودکان زیر 10 سال به کرونا