مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-14سياسي

بارگذاری پنج هزار رکورد در سامانه پژوهشیار


  ششمین گردهمایی سامانه پژوهش یار به صورت آنلاین با حضور 110 نفر از نمایندگان حوزه های شهرداری تهران وکارشناسان پژوهشی کلیه مناطق تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششمین گردهمایی نمایندگان سامانه پژوهش یار حوزه شهرداری تهران با حضور رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، رییس کمیته شفافیت و حضور شورای شهر و نمایندگان تمامی معاونت ها، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران به صورت مجازی و برخط (آنلاین) برگزار شد.

محمد حسین بوچانی، رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی با اشاره به اینکه شهرداری دانش شهر را باید مدیریت کند و هیچ پروژه نباید بدون مطالعات و پژوهش اجرا شود، گفت: پژوهش، نوآوری و یکپارچگی مطالعات شهری حائز اهمیت است و باید از موازی کاری در فعالیت های پژوهشی جلوگیری شود.

بوچانی افزود: باید سعی کنیم موقعیتی را فراهم کنیم تا تمامی شهروندان بتوانند از پژوهش های مطالعاتی بهره ببرند و درجریان کار مطالعات شهرداری تهران قرار گیرند.

رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی از دسترسی شهروندان به بیش از یک هزار و 600 عنوان پژوهش خبر داد و گفت: تا هفته آینده 180 عنوان کتاب نیز در سامانه پژوهش یار ثبت و در سایت شفاف شهرداری تهران جهت استفاده عموم قابل رؤیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری پنج هزار رکورد در سامانه پژوهشیار

بارگذاری پنج هزار رکورد در سامانه پژوهشیار