مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 10:062020-04-14اقتصادي

148 تن گندم و کلزا در انبارهای هرمزگان ذخیره شد


سیروس اسدپور روز سه شنبه در نشست کمیته بازرگانی مدیریت تعاون روستایی هرمزگان اظهار داشت: از 148 تن خریداری شده ، 78 تن گندم و 70 تن کلزا است که توسط شبکه تعاون روستایی به عنوان مباشر شرکت بازرگانی دولتی خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت کنونی گندم معمولی با افت 4 درصد مفید و 2 درصد غیر مفید 25 هزار ریال و دروم با افت مشابه بین 26 تا 27 هزار ریال و کلزا نیز با قیمت 47 هزار ریال خریداری می شود اسدپور شمار مراکز خرید تضمینی گندم و کلزا در هرمزگان را 11 مرکز اعلام کرد و افزود: این مراکز در شهرستان های رودان، بندرعباس، بستک، پارسیان، حاجی آباد و میناب مستقر هستند.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان تصریح کرد: مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی در هرمزگان، متناسب با سطح زیر کشت و میزان برداشت گندم و کلزا درسطح استان پراکنده شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعاون روستایی هرمزگان در سال زراعی گذشته موفق به خرید بیش از 20 هزار تن گندم و 260 تن کلزا از کشاورزان هرمزگانی شد.

اسدپور اظهار داشت: خرید تضمینی محصولات کشاورزی با توجه به تامین امنیت غذایی کشور برای کشاورزان نیز نوعی تشویقی محسوب شده و سبب می شود تا دست دلالان از این بازارها کوتاه شود.

وی افزود: کشاورزان هرمزگان همواره در این طرح همکاری خوبی با تعاونی داشتند و پرداخت به موقع مبلغ خریدهای تضمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

148 تن گندم و کلزا در انبارهای هرمزگان ذخیره شد

148 تن گندم و کلزا در انبارهای هرمزگان ذخیره شد