مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 09:502020-04-14فرهنگي

استقبال کودکان از مسابقه نقاشی «قرنطینه»/ برپایی همایش «هنر / کرونا»


مدیر گالری گلستان در ایام قرنطینه خانگی که به دلیل شیوع ویروس کرونا صورت گرفته، یک مسابقه نقاشی برای کودکان زیر 10 سال با عنوان «قرنطینه» طراحی کرده که استقبال خوبی از آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، لیلی گلستان مدیر گالری گلستان درباره دلیل انتخاب گروه سنی زیر 10 سال برای مسابقه نقاشی قرنطینه گفت: فکر می کردم این گروه سنی باید تخیل خیلی قوی داشته باشند و بتوانند کارهای جالبی را ارائه کنند، بنابراین تصمیم گرفتم برای اولین بار با بچه های کوچک کار کنم.

او با اشاره به تعداد آثار رسیده گفت: در دو روز اول 220 ایمیل به دستم رسید و تا به حال 440 ایمیل دریافت کرده ام که از بین آنها 180 کار را در مرحله نخست انتخاب کرده ام.

قصد دارم تا آخرین روز فراخوان کارهایی را که به نظرم مناسب هستند انتخاب کنم و پس از آن سه داور را دعوت می کنم تا در انتخاب نهایی همراهم باشند.

گلستان درباره انتخاب داوران گفت: در حال حاضر گزینه خاصی مشخص نشده است اما قصد دارم از میان نقاشان معروف کسانی را انتخاب کنم که با کار بچه ها نیز آشنایی داشته باشند و بتوانند انتخاب خوبی انجام دهند.

وی درباره نحوه نمایش آثار گفت: آثار برگزیده را در سایت گالری گلستان قرار می دهم و افراد برنده نیز همان جا معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کودکان از مسابقه نقاشی «قرنطینه»/ برپایی همایش «هنر / کرونا»

استقبال کودکان از مسابقه نقاشی «قرنطینه»/ برپایی همایش «هنر / کرونا»