مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-14اقتصادي

51 راس دام در شهرستان بیرجند بر اثر سیلاب تلف شدند


علی ناصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی که در 24 گذشته انجام شده در بیشتر نقاط مشکل خاصی نداشته ولی در اکثر روستاها شاهد وقوع سیلاب بودیم و تاکنون تخریب عمده ای گزارش نشده است.

وی گفت: بسته شدن برخی راه ها و قطع برق از دیگر مشکلات به وجود آمده ناشی از بارندگی های شدید بوده که توسط عوامل مربوطه رفع شده است.

فرماندار بیرجند با اشاره به آب افتادگی قنوات در برخی روستاهای شهرستان افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی در حال بررسی میزان خسارت ها هستند تا در زمان مناسب نسبت به بازگشایی قنوات اقدام کنند.

وی اظهار داشت: تیم های راهداری نیز در ایل راه های عشایری و روستاهایی که راه ارتباطی آنها مسدود شده است، برای بازگشایی مستقر شدند.

ناصری با بیان اینکه بارندگی ها تا روز پنجشنبه در شهرستان بیرجند ادامه دارد گفت: در منطقه بالادست بند امیرشاه نیز با توجه به سابقه رانش زمین به اهالی اخطار تخلیه منازل داده شده است.

وی به انجام 12 مورد بازدید توسط کارشناسان حوزه مدیریت بحران فرمانداری بیرجند اشاره کرد و افزود: از نقاط حادثه خیز که قرار بوده دستگاه های مختلف و اعضای شورای مدیریت بحران اقداماتی را انجام دهند بازدید انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 راس دام در شهرستان بیرجند بر اثر سیلاب تلف شدند

51 راس دام در شهرستان بیرجند بر اثر سیلاب تلف شدند