مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-14اقتصادي

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در 26 فروردین


حقوق 53 میلیون تومانی یک مدیر/ تخلفات در عملکرد ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی/ پرداخت وام یک میلیون تومانی، قرض الحسنه بوده و قبل از ماه رمضان/ دیدار سفیر ایران با وزیر فرهنگ تاجیکستان/ بررسی شایعاتی درباره روی زمین ماندن اجساد بیماران کرونا در تهران و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

حقوق 53 میلیون تومانی یک مدیر تخلفات در عملکرد ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرائت گزارش تفریغ بودجه 97 توسط رییس دیوان محاسبات کل کشور در جلسه علنی مجلس در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

عادل آذر شرایط کرونایی را باعث تاخیر در ارائه این گزارش مطرح کرد و گفت که طبق این گزارش حقوق بالغ بر 53 میلیون تومان داده شده است؛ همچنین بر اساس رسیدگی ها اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که ارز 4200 تومانی را گرفته اما وارداتی نداشته اند.

دومین خبر پربازدید، صحبت های رییس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت درباره بر عهده گرفتن بازپرداخت سود 12 درصدی، وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران، به صورت قرض الحسنه توسط دولت بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اعلام این خبر گفت: در جلسه ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفته شد این بخش و سود را دولت بدهد و به شکل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در 26 فروردین

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در 26 فروردین