مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-14فرهنگي

اختتامیه جایزه مهرگان به صورت مجازی برگزار می شود


برگزیدگان جایزه مهرگان بدون برگزاری مراسم عمومی در فضای مجازی معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه جایزه مهرگان کوتاهی اعلام کرد برگزیدگان جایزه مهرگان ادب و جایزه مهرگان علم بدون برپایی مراسم عمومی اهدای جایزه و از طریق رسانه ها و فضای مجازی معرفی می شوند.

علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان هم با عذرخواهی از نویسندگان آثار ادبی و علمی و تشکل های مردم نهاد حوزه محیط زیست برای تأخیر در معرفی برگزیدگان بیستمین دوره این جایزه گفت: لغو شدن مراسم عمومی جایزه خوشایند نیست، اما تأخیر بیش از این نیز به دوره ی بعدی جایزه مهرگان لطمه می زند؛ از این رو به زودی فهرست برگزیدگان مرحله نهایی و متعاقب آن اسامی برندگان هر بخش را اعلام خواهیم کرد.

بنابر اعلام دبیرخانه جایزه مهرگان، پس از انتشار اسامی برگزیدگان هربخش، جایزه نقدی و تندیس مهرگان در مراسمی خصوصی به آن ها اهدا خواهد شد.

درمورد برگزاری مراسم جایزه مهرگان طلایی-رمان برگزیده بیست دوره جایزه مهرگان ادب- هنوز تصمیمی گرفته نشده و در صورت بهبود شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، ممکن است این جایزه در تابستان امسال و در مراسمی عمومی به برگزیده اهدا شود.

پس از پایان کار داوری ها قرار بود مراسم عمومی اهدای جایزه مهرگان ادب و مهرگان علم در دی ماه 1398 برگزار شود که در اعتراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جایزه مهرگان به صورت مجازی برگزار می شود

اختتامیه جایزه مهرگان به صورت مجازی برگزار می شود