مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-14اقتصادي

کدام مشاغل امسال باید از صندوق فروش استفاده کنند؟


براساس فراخوان سازمان مالیاتی 15 گروه شغلی و حرف باید از اول سال جاری از سامانه صندوق فروش متصل به شبکه پرداخت بانکی استفاده کنند و در غیر اینصورت از همه تسهیلات مالیاتی محروم و مشمول جریمه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شهریور ماه سال 98 سازمان امور مالیاتی 15 گروه شغلی به غیر از حوزه درمان را برای استفاده از سامانه صندوق فروش را فراخوان کرد.

این فراخوان براساس ماده 3 آیین نامه اجرایی تبصره 2 ماده 169 قانون مالیات های مستقیم مبنی بر تعیین مشاغل مشمول نصب سامانه صندوق فروش اعلام شد.

این مشاغل تا 30 دری ماه سال 98 فرصت داشتند تا با مراجعه به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ویژگی این سامانه صندوق فروش، متصل بودن آن به شبکه پرداخت بانکی است و صندوق باید براساس مقررات اعلامی صورتحساب فروش یا همان فاکتور ارائه کند و تمامی هزینه ها و فروش را نیز شامل می شود.

علیزاده معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی با تاکید بر اینکه این مشاغل از اول سال 99 مکلف به استفاده از سامانه مذکور هستند به فارس گفته بود: از تمامی صاحبان مشاغل و حرف مشمول دعوت به عمل می‎آید که با مراجعه به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی الکترونیکی https://tax.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مشاغل امسال باید از صندوق فروش استفاده کنند؟

کدام مشاغل امسال باید از صندوق فروش استفاده کنند؟