مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-14سياسي

نیروی دریایی ارتش در اختیار و آمادگی کامل برای مقابله با کرونا است


فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان گفت: تجربیات و لوازم و تجهیزات پشتیبانی نیرو دریایی در سیرجان در خدمت مقابله با کرونا در این شهرستان است.

- ایسنا/کرمان فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان گفت: تجربیات و لوازم و تجهیزات پشتیبانی نیرو دریایی در سیرجان در خدمت مقابله با کرونا در این شهرستان است.

ناخدا یکم علیرضا محمدی امروز سه شنبه 26 فروردین ماه در جمع خبرنگاران سیرجان افزود: علاوه بر اینکه تجربیات حاصله از مواقع بحرانی نیروی دریایی در سیرجان در اختیار ستاد مدیریت کرونا شهرستان قرار گرفته است، بیمارستان 32 تختخوابی نداجا در سیرجان به عنوان بیمارستان پشتیبان کرونا شهرستان آماده باش است و آمادگی کامل برای برپایی بیمارستان صحرایی، نصب سامانه های پخت و توزیع انبوه غذا و کمک به تجهیز نقاهتگاه در سیرجان را داریم.

وی ادامه داد: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا که کمبود لوازم حفاظت فردی و موارد ضدعفونی وجود داشت، پایگاه نداجا در سیرجان نسبت به تامین محلول های ضدعفونی برای ادارات و نهادها اقدام کرد و برخی ماشین آلات خود را در اختیار گندزدایی سطح شهر قرار داد.

ناخدا محمدی اظهار کرد: در زمانی که متاسفانه واهمه حضور در دو بیمارستان امام رضا(ع) و دکتر غرضی شهرستان به دلیل بستری بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ارتش در اختیار و آمادگی کامل برای مقابله با کرونا است

نیروی دریایی ارتش در اختیار و آمادگی کامل برای مقابله با کرونا است