مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-14فرهنگي

درخواستی برای بازدید عمومی از خانه نویسنده بوف کور


«دیوار بیرونی خانه پدری صاق هدایت از نقاشی های مهدکودک پاک شد و حالا امیدواریم خیلی زود با تعامل مسئولان شهرداری و بیمارستان امیراعلم به عنوان مالک خانه هدایت، - دیوار بیرونی خانه پدری صاق هدایت از نقاشی های مهدکودک پاک شد و حالا امیدواریم خیلی زود با تعامل مسئولان شهرداری و بیمارستان امیراعلم به عنوان مالک خانه هدایت، امکان بازدید دائمی عموم از این خانه تاریخی فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سال هاست سرنوشت خانه ی صادق هدایت را مانند گره های کور یک کلاف، سردرگم می دانند، گرهی که سرنوشت این خانه را به بوف کور مغموم هدایت تشبیه کرده.

هر چند در همان سال ها چند بار امکان انجام بازدیدهایی از این بنای تاریخی فراهم شد و تشابه خانه را بعد از دیدنِ دیوارهای طبله زده و ترک خورده ی حیاط خانه، ستون های موریانه خورده، تنه ی درختان سر بریده و ته مانده ی وسایل بازیِ مهد کودکِ سال های قبل بیشتر به همان بوفِ کور نسبت دادند.

و بعد از آن خبر چندانی از سرنوشتِ این خانه به گوش نمی رسید به جز ساخت وسازهایی که در عرصه و حریم این بنای تاریخی انجام می شد و صدایی از خانه در نمی آمد، ولی اکنون بعد از حدود یک دهه از آغاز انتشار آن دل نگرانی ها و هشدارها، حالا گویا خبرهای خوبی از رسیدگی بیشترِ مالک به این بنای تاریخی خبر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواستی برای بازدید عمومی از خانه نویسنده بوف کور

درخواستی برای بازدید عمومی از خانه نویسنده بوف کور