مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-14سياسي

جزییات مسابقه نقاشی کرونا برای کودکان تشریح شد


لیلی گلستان مدیر گالری گلستان درباره مسابقه نقاشی کرونا ویژه کودکان زیر 10 سال توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گالری گلستان در ایام قرنطینه خانگی که به دلیل شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است مسابقه نقاشی برای کودکان زیر 10 سال برگزار کرده است.

لیلی گلستان درباره دلیل انتخاب گروه سنی زیر 10 سال گفت: فکر می کردم این گروه سنی باید تخیل خیلی قوی داشته باشند و بتوانند کارهای جالبی را ارائه کنند، بنابراین تصمیم گرفتم برای اولین بار با بچه های کوچک کار کنم.

وی با اشاره به استقبال خوبی که از این فراخوان صورت گرفته است، بیان کرد: برایم بسیار عجیب بود که با این استقبال مواجه شدم و اصلاً فکر نمی کردم این موضوع تا این حد برای کودکان و خانواده ها جذاب شود.

با توجه به اینکه همه کارها را به تنهایی و در قرنطینه انجام می دهم بار خیلی سنگینی بر دوشم گذاشته شد اما تجربه بسیار زیبا و لذت بخشی است که از آن بسیار راضی هستم.

گلستان با اشاره به تعداد آثار رسیده، تصریح کرد: در 2 روز اول 220 ایمیل به دستم رسید و تا به حال 440 ایمیل دریافت کرده ام که از بین آنها 180 کار را در مرحله نخست انتخاب کرده ام.

قصد دارم تا آخرین روز فراخوان کارهایی را که به نظرم مناسب هستند، انتخاب کنم و پس از آن سه داور را دعوت می کنم تا در انتخاب نهایی همراهم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مسابقه نقاشی کرونا برای کودکان تشریح شد

جزییات مسابقه نقاشی کرونا برای کودکان تشریح شد