مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-14سياسي

کرونا کابوس رییس جمهور آمریکا


وضعیت فعلی آمریکا، به هیچ وجه به نفع ترامپ نیست و اگر وضع بحرانی فعلی ادامه پیدا کند، احتمال شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بسیار زیاد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کیومرث یزدان پناه درو استادیار جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران طی یادداشتی نوشت: وضع فعلی در آمریکا، به هیچ وجه به نفع ترامپ نیست و اگر وضع بحرانی فعلی ادامه پیدا کند، احتمال شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بسیار زیاد خواهد بود.

کرونا، رهبری ترک برداشته جهانی آمریکا را به سمت خرد شدن سوق می دهد.

در حال حاضر یکی از مهمترین مشخصه های بحران آمریکا، پیامد چگونگی مواجهه ترامپ با ویروس کرونا و تأثیر آن در آینده  رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکاست؛ دغدغه ای که برای دونالد ترامپ بنابر دلایل زیر بسیار آزار دهنده و کشنده است.

اولین بحث در این راستاست که برای ترامپ بدتر از این نمی شد که برای رفع نیازهای ضروری و تورم درخواست کالا ناشی از بحران کووید19 دست به دامن چین شود.

بر ملاء شدن این سطح از ضعف های دولت فعلی آمریکا که تاقبل از کرونا مدعی شکوفایی اقتصادی و احیاء هژمونی مخدوش شده آمریکا بود، در آستانه تغییر سرنوشت ساز سیاسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کابوس رییس جمهور آمریکا

کرونا کابوس رییس جمهور آمریکا